Translate

tirsdag den 2. april 2013

TLC - Min Yndlingsperversion :o)

TLC = Verdens bedste TV kanal, EVER!!!

Ja så enkelt kan det siges, jeg kalder det for min yndlingsperversion, mest af alt fordi det er den TV kanal jeg tænder for når jeg vågner og den sidste jeg slukker for om aftenen og nu spørger du sikkert dig selv, hvorfor i alverden dog det???

Meget enkelt, de sender så mange alsidige programmer, programmer med emner der fanger min interesse og hvilke programmer er nu det, spørger du sikkert, det er jo en tøsekanal XD, mit svar er: Ja, men nogen kalder mig også for en tøs, så der!!! :oP

De programmer jeg ser mest er:
Say Yes To The Dress, Say Yes To The Dress: Bridesmaids, Brides Of Beverly Hills og Fashion Star: Dem ser jeg mest af alt fordi jeg interessere mig for mode i alle afskygninger, i mine unge dage ville jeg selv være designer, men sygdom kom i vejen, læs mit første indlæg (læs det her)

Andre programmer jeg er helt vild med:
Toddlers And Tiaras, Sister Wives, Breaking Amish, Extreme Couponing, Hording Buried Alive og Long Island Medium: Jeg er vild med programmer som rykker ved mine personlige grænser og det gør disse programmer, i Toddlers sidder jeg og hiver de resterende hår ud af hovedbunden, når jeg ser forældrene og hvordan de behandler deres børn, nogen af dem bliver ikke søde piger når de vokser op!, Sister Wives er bare så dejligt forfriskende og konerne er så søde, Kody er en god mand der sørger for sine koner, Breaking Amish: et samfund jeg ikke kendte særligt meget til, man følte med personerne i serien og kunne mærke deres smerte, det er sjældent man kan det, Extreme Couponing: man lære nogle tricks, kunne jo være det blev aktuelt i DK på et eller andet tidspunkt, man kan jo håbe, det er jo ikke et billigt samfund vi lever i, Hording Buried Alive: Hold da op, de folk har virkelig brug for hjælp, det mest skræmmende er, jeg er selv samler af mange forskellige ting, mere om det i en senere blog og hvis ikke det var fordi jeg mistede alt hvad jeg ejede for en del år siden, så havde mit hjem nok også været sådan, er bange for hvordan jeg bliver som gammel! og Long Island Medium: vidste ikke rigtigt om man skulle tro på hende, men sørmer om hun ikke har fanget min interesse, ville ønsker vi havde lige så dygtige mediums i DK, har ikke stødt på nogen, endnu...

Til sidst, de programmer som ligger øverst på min liste over programmer som jeg elsker!!!:
Cake Boss, Next Great Baker, Kitchen Boss, Cupcake Girls, Ace Of Cakes, Masterchef Australia, The Fabulous Baker BrothersChoccywoccydoodah og til sidst, men ikke mindst, min Over Yndlingsperversion Here Comes Honey Boo Boo :oD
Jeg er vild med madprogrammer og der er nok af dem på TLC, ser alle der har været sendt og skal se alt hvad der bliver sendt fremover, elsker god mad og vin og derfor er det dejligt at blive inspireret af de madprogrammer der bliver sendt, for de er bestemt ikke kedelige :o)
Here Comes Honey Boo Boo: Ja hvad kan man sige, de er Rednecks, de er skide sjove, de er anderledes, de snakker ikke helt som andre, de har deres egne visdoms ord og man kan få mange gode citater ud af dem, Mama June er den fantastiske mor der elsker sine børn og gør alt for dem og det allervigtigste ved serien, den får mig til at skraldgrine!!! grine som jeg aldrig har grint før, de er hysterisk sjove :o)

Jo TLC er absolut en kanal jeg kan anbefale, de sender også en del krimi programmer, NY Ink, LA Ink, nogen af dem bliver dog sendt om natten, det skal man lige være opmærksom på, så husk at sætte optageren til :o)

for lidt inspiration, her er links til TLC's hjemmesider:
TLC.com, TLC DanmarkDen danske TLC Facebook side og TLC Store (venter på svar om de sender til DK, skriver om det så snart jeg ved det :o) )

TLC har også nogle konkurrencer, jeg har været så heldig at vinde 2 af dem, den første jeg vandt var 2 billetter til en Marie Carmen Koppel koncert i Valby, det var en fantastisk oplevelse, hun synger så smukt, det anderledes var at hun sang Jazz og hendes bror var med på scenen, fed fed oplevelse!
Den anden var en Honey Boo Boo kokurrence og jeg modtog præmien her til morgen, præmien var et Honey Boo Boo krus, men der fulgte også et par solbriller og 2 postkort med, var jeg lige lykkelig da jeg åbnede kassen :o) så tusinde tak til TLC, jeg kunne ikke finde på andre måder at sige det på end den her måde :o)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar